петък, 16 март 2012 г.

Посвещение и помощ от 12 Архангели и техните съчетания – Богините . Храмовете


Извисяване с тяхна помощ и закрила , с посвещения в Храмовете им , интегриране на аспекттите им .   Винаги изливайте Вашата любов и благодарност, първо към Вашето любимо АЗ СЪМ Присъствие и призовавайте , вашето АЗ СЪМ Присъствие и 13-богини ♥

 ♥ Възлюбена Богиня на Правосъдието , Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце с "Пламъка на Вечното  Правосъдието ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Правосъдието за посвещение .
♥ Възлюбена Богиня на Свободата, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце с "Пламъка на Вечната Свобода ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Свободата за посвещение .
 ♥ Възлюбена, Богиня на Победата, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце с "Пламъка на Вечната Победа ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Победата за посвещение .
 ♥ Възлюбена, Богиня на Чистотата, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце с "Пламъка на Вечната Чистота  ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Чистотата  за посвещение .
 ♥ Възлюбена, Богинята на Мира, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце с "Пламъка на Вечният Мир ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Мира за посвещение .
 ♥ Възлюбена Богиня на Светлината, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце с "Пламъка на Вечната Светлина ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Светлината за посвещение .
 ♥ Възлюбена Богиня на Любовта, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце в "Пламъка на Вечната Любов ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Любовта за посвещение .
 ♥ * Възлюбена Богинята на Земята, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце в "Пламъка на Великото Централно Слънце” ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма Си за посвещение .
 *(Богородица (временно богинята на земята)
 ♥ Възлюбена Богинята на Вярата, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце в "Пламъка на Вечната Вяра ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Вярата за посвещение .
 ♥ Възлюбена Богиня на Надеждата, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце в "Пламъка на Вечната Надежда ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Надеждата  за посвещение .
 ♥ Възлюбена Богиня на хармонията, моля, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце в "Пламъка на Вечната Хармония ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Хармонията  за посвещение .
 ♥ Възлюбена Богиня на Музиката, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце в "Пламъка на Вечната небесна Музика ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Музиката  за посвещение .
  ♥ Възлюбена Богинята на Милосърдието, Моля те, да идваш  при мен в подходящо време, всеки ден , да зареждаш съзнанието ми, сърцето ми ,в хармонична, благотворна  трансформация  и светлинна настройка на тялото ми ,  с Великото Централно Слънце в "Пламъка на Великото Централно Слънце ,на вечната Радост  ,през моето Същество и света, сега и завинаги.Моля Те, нощем, докато спя, да ме приемеш  в Храма на Милосърдието  за посвещение .

 Обичам те, аз Ви благославям и Ви благодаря за винаги, за винаги и за винаги! 

*Дея: Програмата ,може да бъде извършена ,също  за  49 дни, като призовавате  последователно подред Богинята и заедно с 12 Архангела, които да Ви помагат по време на процеса – за 3 дни и нощи / докато спите също, с програмиране за посещение в Храма на съответната Богиня 

Помолете ,всяка от тях ,за хармонично изчистване на Светлинното тяло, житейската  кармична линия, да получите помощ и съдействие в трансформация към по- висшето Ви съзнание –ангелското , както и да получите посвещение в Храма и дара Й. Също отправяме молба към нашето Аз Съм Присъствие да контролира процеса и да бъде по Божията Воля.  Същото е с посещенията на Храмовете на Възнесените Владици и в Нивото на Архангелите – в Кристалния Огън/ представляващ аспектите на 12 Архангела и 12-те Космични Лъча/, за изчистване , посвещение и трансформация. Този процес може да бъде осъществен също , и като Ги помолим ,това да стане с последователно обръщение и приемане към съответната Богиня, за време/ часове или дни/ , колкото е необходимо или докато усещаме ,че имаме необходимост .

Няма коментари:

Публикуване на коментар