четвъртък, 31 май 2012 г.

Молитва към Създателя-Молитва за ангел


Молитви
Затворете за миг очи, отворете сърцето си и почувствайте любовта навсякъде около вас. Каня ви да се присъедините към мен за една специална молитва, за да почувстваме единението с нашия Създател. Съсредоточете вниманието си върху белите дробове, сякаш само те съществуват. Поемете дълбоко дъх и почувствайте как въздухът изпълва дробовете ви. Забележете как са свързани въздухът и дробовете, свързани чрез любовта. Почувствайте насладата, когато се разширяват, за да удовлетворят най-силната потребност на човешкото тяло - дишането. Пак поемете дълбоко дъх, издишайте и отново почувствайте насладата.
Самото дишане е достатъчно, за да се радваме винаги на живота. Почувствайте насладата да сте живи, насладата да изпитвате любов...

Молитва към Създателя
Създателю, помогни ми днес да сътворя разказа за живота си така красиво, както ти създаваш цялата Вселена.
От днес ми помагай да си възвърна вярата в истината, в мълчаливия глас на моята същност. Моля те, Господи, да проявяваш любовта си чрез всяка изречена от мен дума, чрез всяко мое действие. Помогни ми да превърна всяка своя дейност в ритуал на любовта и радостта.
Нека използвам любовта като материал за създаването на най-красивия разказ за твоето творение.
Днес, Господи, сърцето ми е изпълнено с благодарност за живота, който си ми дарил. Благодаря ти за съзнанието, че създаваш само съвършенство, и тъй като съм твое творение, аз вярвам в собственото си съвършенство.
Господи, помогни ми да обичам себе си безусловно, за да мога да споделя любовта си с другите хора и с всичко живо на тази красива планета. Помогни ми да създам собствения си сън за рая в името на вечното щастие на човечеството. Амин.

Молитва за ангел
Господи, помогни ми днес да си спомня истинската си природа, която е любов и щастие. Помогни ми да бъда истинската си същност и да я проявявам.
От днес ми помагай да виждам във всеки човек вестоносец, който трябва да предаде посланието си.
Помогни ми да те видя в душата на всекиго, зад маските, зад престорените образи. Помогни ми днес да предам посланието на моята цялостност до онази част от мен, която постоянно съди. Помогни ми, Господи, да се освободя от критичността, от лъжливите послания, които предавам на себе си и на всички наоколо.
Помогни ми днес да възстановя съзнанието си на твой ангел и нека използвам това съзнание, за да нося посланието на живота, посланието на радостта, посланието на любовта. Нека изразя красотата на духа си, красотата на сърцето си във висшето човешко изкуство: съня за моя живот. Амин.

 
ГЛАСЪТ    НА    ЗНАНИЕТО
Толтекска книга на Мъдростта
(Практическо ръководство за вътрешен мир)
Дон Мигел Руис и Джанет Милс

Няма коментари:

Публикуване на коментар